x

Odborné přednášky LIVE

Jak nastartovat e-mail marketing v malé a střední firmě

Mezi naše zákazníky dnes patří stovky firem. Nejedná se jen o velké společnosti s marketingovými týmy, našimi zákazníky jsou i malé a střední firmy, ve kterých byste specialistu na online marketing hledali jen těžko. A přesto i tyto malé firmy bez marketingových týmů dosahují v této oblasti zajímavých výsledků. Jak to dělají?

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

Jak psát emaily, které prodávají

Věděli jste, že e-mail marketing stále patří mezi online aktivity s největší návratností vložených investic? A to až 38 ku 1. Bez správně vytvořených e-mailů to však půjde jen těžko. Postup, jak toho dosáhnout není tak komplikovaný, jak se může na první pohled zdát. Přijďte na tuto odbornou přednášku a naučte se, jak snadno psát e-maily, které prodávají.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

„Dostaňte se do hlav vašich zákazníků“ aneb „Víte skutečně, po čem vaši zákazníci touží?“

Pro rozvoj a růst vaší firmy je růst prodeje klíčový. Můžete dělat mnoho věcí, abyste zlepšili výsledky v prodeji. Zpravidla však jen některé z nich mají na jeho růst reálný vliv. Objevit, které to jsou, a vědomě je pak opakovaně používat, vypadá mnohem obtížněji, než tomu ve skutečnosti je. Přijďte na tuto přednášku a naučte se, jak efektivně získávat a využívat informace od vašich zákazníků pro expanzi vaší firmy.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

„Jak zvýšit prodej pomocí efektivního e-mail marketingu“

Jak je možné, že některé kampaně dosahují otevření přes 40 % a prokliky přes 30 %, zatímco jiné, obsahově a graficky zdařilejší, jen polovinu těchto čísel. Odpovědi jsou možná jednodušší, než se na první pohled může zdát. Existuje jen několik málo klíčových bodů, které přináší skvělé výsledky, pokud jsou splněny. Přijďte na přednášku a dozvíte se, které to jsou.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil