Již déle jak 5 let pomáhám mnohým firmám s jejich e-mailovými kampaněmi. Stále však vidím, že i přesto, že e-mail marketing dosahuje nejvyšší návratnosti vložených investic, není zejména tvorbě samotných e-mailů věnována taková pozornost, jakou by si zasloužily.
Firmy často přehlíží různorodost příjemců svých kampaní, jejich potřeby a očekávání. I přesto, že dnes existuje velká nabídka aplikací pro vytváření a odesílání hromadných e-mailů s velmi pokročilými funkcemi, vytvořit dobrý e-mail je stále dovednost, bez které se neobejdete.
To co skutečně prodává není pokročilost systému, který na e-mail marketing používáte, ale Vaše schopnost přitáhnout pozornost, zaujmout a přivést zákazníka k objendávce nebo jinému cíli.
Přijďte na přednášku a dozvíte se:
- 7 klíčových bodů, které rozhodují o tom, zda e-mail prodává nebo obtěžuje,
- jak využít anatomii e-mailu ke zvýšení jeho účinnosti,
- 6 šokujících mýtů ohledně předmětu e-mailů,
- jak zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů,
- jak získat a udržet vysokou online reputaci jako odesílatel hromadných e-mailů,
- jak efektivně snížit SPAM skóre vašich e-mailů a zvýšit jejich doručitelnost,
- co je to "magická 3“ a jak pomocí ní zvýšíte otevíratelnost Vašich e-mailů,
- jak správně formulovat a kam umístit výzvu k akci a zvýšit proklikovost z vašich e-mailů
- a mnoho dalšího.
Přednáška je nabitá příklady a praktickými informacemi, které můžete okamžitě začít používat.
Jako konzultant jsem viděl mnoho kampaní, které vypadaly velmi dobře a přesto jejich výsledky byly slabé. Viděl jsem také kampaně, které nebyly ničím zvláštní, ale prodeje z nich nás všechny překvapily.
Zjistil jsem, že to, jak kampaň vypadá, jak kreativně je vytvořen její obsah nebo předmět ještě nemusí mít pozitivní dopad na její obchodní výsledky. Pokud v kampani chybí několik málo klíčových bodů, nebude fungovat.
Dobrá zpráva je, že těchto klíčových bodů je pouze 7 a vy se s nimi můžete seznámit během jednoho dopoledne a okamžitě tak zlepšit e-maily, které posíláte.
Co říkali účastníci přednášky na jejím konci?
„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.
„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.
„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.
Ušetřete si dlouhé měsíce studia, vyhněte se pokusům a omylům a přihlaste se ještě dnes na odbornou přednášku „Jak snadno psát e-maily, které prodávají“.
KDY, KDE A ZA KOLIK?
Termín:
připravujeme
Místo konání přednášky:
připravujeme
Cena:
500 Kč (včetně DPH, hradí se předem na základě vystavené faktury)
KOMU JE PŘEDNÁŠKA URČENA?
Tato odborná přednáška je určena majitelům firem, ředitelům a marketingovým pracovníkům.
Přednáška je také určena všem, kteří s e-mail marketingem začínají, ale rozhodně má co říct i lidem, kteří mají v této oblasti zkušenosti a kteří se chtějí posunout dál.
Během jediného dopoledne získáte informace, které byste jinak studovali měsíce a museli po dlouhou dobu testovat formou pokusu a omylu.
O LEKTOROVI
Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.