Co kurz obsahuje
- 11 lekcí, ke kterým se můžete kdykoli v průběhu kurzu i po jeho ukončení vracet;
- více než 2 hodiny komentovaných prezentací;
- velké množství konkrétních tipů a příkladů aplikovatelných ihned v praxi;
- praktický kvíz na konci každé lekce s označením správných a špatných odpovědí s komentářem;
- výsledky unikátní analýzy téměř 22 milionů odeslaných e-mailů. Výsledky analýzy zahrnují nejlepší den a čas k odeslání e-mailů z hlediska otevíratelnosti a informace, jak počet slov předmětu e-mailu ovlivňuje jeho otevíratelnost;
- výsledky speciálního průzkumu na téma e-mail marketing;
- speciální materiály ke stažení: „Otevíratelnost e-mailů podle různých oborů podnikání“, „Důvody nedoručených e-mailů“, „70 konkrétních příkladů předmětů e-mailů“;
- v závěrečné lekci podrobný „Kontrolní list“ k zavedení informací z tohoto kurzu do praxe.
V průběhu jednotlivých lekcí se dozvíte mnoho praktických tipů a doporučení, která můžete ihned použít v praxi. Každá lekce obsahuje kvíz, ve kterém si ověříte získané znalosti tak, abyste si z tohoto kurzu odnesli maximum.
"Pokaždé, když odesíláte e-maily, které si přečte méně lidí, než by mohlo, ztrácíte peníze."
O autorovi kurzu
Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti, jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.
Co se v kurzu naučíte
Lekce
0
- Jak studovat tento online kurz?
- Jak aktivovat přístup do další lekce?
Lekce
1
- 7 klíčových faktorů, které ovlivňují otevíratelnost e-mailů.
- Co je to „open rate“ neboli otevíratelnost a jak se měří?
- Co můžeme považovat za „dobré“ a co už ne?
- Porovnání průměrné otevíratelnosti e-mailů podle oborů podnikání.
Lekce
2
- E-mail marketing je o vztahu.
- 7 ověřených způsobů, jak získat e-mailové adresy.
- Na co nezapomenout.
Lekce
3
- Proč je důležité rozdělit kontakty do menších skupin?
- Jak a kdy se o vašich kontaktech dozvědět více informací?
- 2 základní skupiny k rozdělení kontaktů.
- 16 dalších kritérií, podle čeho rozdělit vaše kontakty do skupin.
- Na co nezapomenout.
Lekce
4
- Jaký je nejlepší den k odesílání e-mailů?
- Jak je to s odesíláním e-mailů o víkendu?
- Jaký je nejlepší čas k odesílání e-mailů?
- Jak najít nejlepší den a čas přesně pro vás?
- Na co nezapomenout.
Lekce
5
- Co je to „Delivery rate“ (Doručitelnost) a jak se měří?
- Co je to „Bounce rate“ (Nedoručené e-maily) a jak se měří?
- Důvody nedoručených e-mailů.
- Co je to „SPAM“ a jak se měří?
- Jak se vyhnout označení e-mailů jako SPAM?
- Jak snížit SPAM skóre e-mailů?
- Na co nezapomenout.
Lekce
6
- Výsledky průzkumu.
- Důležitost odesílací adresy.
- Jak správně zvolit odesílací adresu?
- Na co nezapomenout.
Lekce
7
- 8 způsobů, jak napsat atraktivní předmět e-mailu.
- 6 tipů, jak předmět e-mailu ještě více vyladit.
- 70 konkrétních příkladů předmětů e-mailů.
- Jak počet slov v předmětu e-mailu ovlivňuje jeho otevíratelnost?
- Na co nezapomenout.
Lekce
8
- Co je to titulek e-mailu a kde se používá?
- 4 způsoby, jak správně napsat titulek e-mailu.
- Na co nezapomenout.
Lekce
9
- Frekvence odesílání
- Předchozí zkušenost
- Personalizace
- Důvěryhodnost
- Design a responzivita
- Obsah
- Automatizace
- Nepředvídatelnost
- Práce s databází
Lekce
10
- Kontrolní list k zavedení celého kurzu do praxe.
Co říkali účastníci předcházejících akcí?
„Oceňuji profesionalitu pana Spáčila ve všech směrech – obsah, odpovědi na dotazy, timing. Užitečné a inspirativní informace.“
Mária Kružíková, Postavdelingen s.r.o.
„Vyčerpávající informace k e-mailingu, srozumitelné, zábavné. Super!“
Eva Šárová, PFK Group a.s.
„Skvělá přednáška s řadou konkrétních informací, tipů… Perfektní přehled o problematice doslova od A do Z.“
Michal Smola, Media Consult s.r.o.
„Stručný a jasný návod, jak s tímto odvětvím marketingu pracovat. Zajímavé informace a návody, konkrétní příklady.“
Ing. Petr Zemene, NAVEL, spol. s r.o.
„Zajímavá a zábavná přednáška s tipy a triky, některé určitě využiji.“
Klára Heřmánková, Jaroslav Sadílek – OP Prádlo
„OK, charismatický přednášející, vše přehledně a jasně, konkrétní příklady a zkušenosti.“
Ivana Hlinková, ENERGY CENTRE ČESKÉ BUDĚJOVICE, z.s.
„1, vynikající lektor“
Lenka Vohradníková, JHK s.r.o.
„Skvělé, profesionální, konkrétní. 1***“
Blanka Beníšková, EDUCO PROSPERITY vzdělávání a poradenství, spol. s r.o.
„Skvělá přednáška, zajímavá, výborný lektor a zajímavý přednes a nadšení lektora.“
Lenka Urbanová, Šíp, Kadlec, Paikrová s.r.o., advokátní kancelář
Tento kurz je přesně pro vás, pokud:
- pravidelně posíláte hromadné e-mailové kampaně a chcete celkově zlepšit jejich výsledky;
- chcete zlepšit nebo zvýšit otevíratelnost vašich e-mailů;
- stále hledáte způsoby, jak efektivněji komunikovat se svými zákazníky a podpořit prodej;
- e-mail marketing už využíváte, ale cítíte, že to chce nový impulz nebo změnu.
Tento kurz není pro vás, pokud:
- sami hromadné e-maily neposíláte a této oblasti se přímo nevěnujete;
- jste s tím, jak funguje váš e-mail marketing, spokojeni a nechcete nic měnit ani vylepšovat;
- nepotřebujete zlepšovat výsledky otevíratelnosti vašich kampaní;
- jste v této oblasti profesionál a nic nového vás již nemůže překvapit;
- si na studium tohoto kurzu nedokážete najít potřebný prostor;
- hledáte „zázračné řešení na jeden klik“.
Jak vám tento kurz pomůže ušetřit desítky tisíc korun?
Specializované firmy a konzultanti si účtují i několik tisíc korun za hodinu konzultace, aby vám v této oblasti pomohli. Tento kurz obsahuje mnoho unikátních informací, které jinde nenajdete. Obsahuje také přehledný a rozsáhlý kontrolní list, jak informace z kurzu rychle aplikovat do praxe. Vše tak zvládnete sami nebo s pomocí svých kolegů ve firmě, aniž byste si museli pořizovat drahé konzultace a utratit za ně i několik desítek tisíc korun.
Navíc se můžete k jednotlivým lekcím kdykoli vracet, takže máte velmi hodnotné know-how stále po ruce. A pokud si přeci jen nebudete vědět rady, vždy se na nás můžete obrátit.
Co si z kurzu odnesete
- konkrétní postup, jak samostatně aplikovat získané informace do praxe;
- jistotu, že víte, co máte dělat a jak otevíratelnost e-mailů skutečně ovlivnit;
- opakovaný přístup k celému kurzu pro připomenutí jednotlivých částí kdykoli, kdy to budete potřebovat;
- certifikát o úspěšném absolvování tohoto online kurzu.
Přečtěte si reference i dalších účastníků
„Perfektní: přednášející = určitě se těším na konzultaci! Organizace. Občerstvení. První dojem: zase si někdo dělá reklamu!“
Romana Hulíková, KERAMIKA RH s.r.o.
„Paráda!“
Eva Hrychová, Mondi Bupak s.r.o.
„Výborná přednáška, mnoho doporučení a tipů.“
Bc. Daniel Medek, BRIKLIS, spol. s r.o.
„Přínosné! Příjemné! Rádi přijdem znovu!“
Daniel Vacek, BRIKLIS, spol. s r.o.
„Dostatečně obsáhlý. Zajímavé vystoupení přednášejícího. Inspirující.“
Vlaďka Nousková, ATEX Planá s.r.o.
„Velmi pěkně a zajímavě zpracované téma. Určitě nám přineslo spoustu nových možností, jak zpracovat e-mail. Děkuji.“
Helena Jíšová, Media Consult s.r.o.
„Vše bylo srozumitelné a úžasně vysvětlené.“
Bohuslava Kleisznerová, Gymnázium, Střední odborná škola ekonomická a Střední odborné učiliště, Kaplice, Pohorská 86
„Přínosná přednáška. Přednášející pan Ing. Spáčil mluvil zajímavě, jeho přednáška mne bavila. Zjistila jsem vše, co jsem k marketingu potřebovala ještě zjistit.“
Marie Suchá, Kámen a písek, spol. s r.o.
„Velmi přínosná přednáška. Mnoho inspirace pro implementaci do stávajícího systému.“
Ing. Petr Fiebiger, CORAX spol. s r.o.
„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.
„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.
„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.
„Upevnění a doplnění informací o e-mail marketingu."
Markéta Šmídová, ELVL s.r.o.
„Přínosné.“
Petr Holba, METROPOL, spol. s r.o.
„Pozitivní, inspirativní.“
Kateřina Galová, DENTAL-TRADING s.r.o.