Termín: |
připravujeme |
Místo: |
- - - |
Cena: |
- - - |
Ať už právě s Quandou začínáte, nebo již máte něco za sebou, ale stále cítíte, že byste chtěli najít větší jistotu v tom:
- jak posílit získávání nových kontaktů z webu;
- jak na to bez zdlouhavého studia všech možných návodů na internetu;
- jak přesně používat Aktivní formuláře. Kdy použít vyskakovací, kdy fixní a jak je vložit na web;
- jak využít automatizace formulářů, jak je propojit s transakčními e-maily atd.;
- a jak toto všechno poskládat tak, aby to efektivně fungovalo.
Pak právě pro vás jsem připravil tento workshop. Nebudeme si jen povídat. Prakticky si vše vyzkoušíte tak, abyste získali větší jistotu, jak postupovat, když se do tvorby formulářů pustíte. Během jednoho odpoledne porozumíte principům, jak postupovat, když tvoříte formuláře. Získáte jistotu, že víte, co máte dělat.
Garantuji vám, že pokud aplikujete vše, co si řekneme, budete získávat nových kontaktů mnohem víc, než kdykoliv předtím.
Během 4 hodin se s vámi podělím o praktické zkušenosti a to nejlepší, co jsem za posledních sedm let získal jako konzultant, lektor a kouč.
Přijďte na workshop a naučte se
- Jak udělat rychlou analýzu svého webu a najít nejvhodnější místa pro umístění formulářů pro získávání nových kontaktů?
- Jaké jsou 3 základní podmínky, aby vám lidé byli ochotni poskytnout svůj e-mail?
- Jak navrhnout formulář?
- Kdy se rozhodnout pro fixně umístěný formuář a kdy pro vyskakovací?
- Jak využít automatizace formulářů naplno?
- Jak nastavit zasílání e-mailů po vyplnění formuláře?
- Jak nastavit zasílání notifikace některému z vašich kolegů?
- Jak vytvořit složitější scénáře a propojit formuláře, e-maily, e-mailové seriály a dotazníky?
O lektorovi
Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 20 letou praxí. 8 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. Jeho workshopy a přednáškami prošlo stovky účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Posledních několik let se věnuje automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi. Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje automatizaci zákaznické péče s názvem Quanda. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 19 zemích světa.
Tento workshop je přesně pro vás, pokud:
- potřebujete více nových kontaktů a stále hledáte cesty, jak na to;
- s používáním Quandy nebo Aktivních formulářů právě začínáte a nechcete jít cestou pokusu a omylu;
- chcete mít jistotu, jak přesně Aktivní formuláře fungují a jak z nich dostat maximum;
- chcete porozumět principům a naučit se je prakticky používat.
Tento workshop není pro vás, pokud:
- jste na malém trhu a většinu kontaktů už máte;
- jste s tím, kolik získáváte nových kontaktů spokojeni a nic dalšího nehledáte;
- sami na workshop jít nechcete, ale někdo vás tam posílá.
Jak vám tento workshop pomůže neztrácet čas?
Čas investovaný do tohoto workshopu se vám rychle vrátí. Nemusíte jít cestou pokusu a omylu. Vyhnete se situaci, že vše připravíte, ale z nějakého důvodu to nebude fungovat a vy nebudete vědět proč. Budete mít větší jistotu, jak postupovat, když se do formulářů pustíte a vše zvládnete mnohem rychleji a efektivněji. Porozumíte jednotlivým částem do hloubky, a budete tak přesně vědět, co děláte a jakých výsledků dosáhnete.
Co si z workshopu odnesete:
- konkrétní návody a postupy;
- jistotu, jak postupovat nejen při tvorbě samotných formulářů, ale jak vše poskládat tak, aby to fungovalo;
- inspiraci pro tvorbu automatizací, které mohou i roky běžet úplně samostatně.
Usnadněte si práci s Quandou. Načerpejte inspiraci a praktické zkušenosti při tvorbě Aktivních formulářů. Ušetřete si nekonečné hodiny vlastních pokusů a omylů a přihlaste se ještě dnes na tento workshop.
Co říkali účastníci předcházejících akcí?
„Oceňuji profesionalitu pana Spáčila ve všech směrech – obsah, odpovědi na dotazy, timing. Užitečné a inspirativní informace.“
Mária Kružíková, Postavdelingen s.r.o.
„Skvělá přednáška s řadou konkrétních informací, tipů… Perfektní přehled o problematice doslova od A do Z.“
Michal Smola, Media Consult s.r.o.
„Stručný a jasný návod, jak s tímto odvětvím marketingu pracovat. Zajímavé informace a návody, konkrétní příklady.“
Ing. Petr Zemene, NAVEL, spol. s r.o.
„Zajímavá a zábavná přednáška s tipy a triky, některé určitě využiji.“
Klára Heřmánková, Jaroslav Sadílek – OP Prádlo
„OK, charismatický přednášející, vše přehledně a jasně, konkrétní příklady a zkušenosti.“
Ivana Hlinková, ENERGY CENTRE ČESKÉ BUDĚJOVICE, z.s.
„1, vynikající lektor“
Lenka Vohradníková, JHK s.r.o.
„Skvělé, profesionální, konkrétní. 1***“
Blanka Beníšková, EDUCO PROSPERITY vzdělávání a poradenství, spol. s r.o.
„Skvělá přednáška, zajímavá, výborný lektor a zajímavý přednes a nadšení lektora.“
Lenka Urbanová, Šíp, Kadlec, Paikrová s.r.o., advokátní kancelář
„Výborná přednáška, mnoho doporučení a tipů.“
Bc. Daniel Medek, BRIKLIS, spol. s r.o.
„Přínosné! Příjemné! Rádi přijdem znovu!“
Daniel Vacek, BRIKLIS, spol. s r.o.
„Dostatečně obsáhlý. Zajímavé vystoupení přednášejícího. Inspirující.“
Vlaďka Nousková, ATEX Planá s.r.o.
„Velmi pěkně a zajímavě zpracované téma. Určitě nám přineslo spoustu nových možností, jak zpracovat e-mail. Děkuji.“
Helena Jíšová, Media Consult s.r.o.
„Perfektní: přednášející = určitě se těším na konzultaci! Organizace. Občerstvení. První dojem: zase si někdo dělá reklamu!“
Romana Hulíková, Keramika RH s.r.o.
„Paráda!“
Eva Hrychová, Mondi Bupak s.r.o.
„Vše bylo srozumitelné a úžasně vysvětlené.“
Bohuslava Kleisznerová, Gymnázium, Střední odborná škola ekonomická a Střední odborné učiliště, Kaplice, Pohorská 86
„Přínosná přednáška. Přednášející pan Ing. Spáčil mluvil zajímavě, jeho přednáška mne bavila. Zjistila jsem vše, co jsem k marketingu potřebovala ještě zjistit.“
Marie Suchá, Kámen a písek, spol. s r.o.
„Velmi přínosná přednáška. Mnoho inspirace pro implementaci do stávajícího systému.“
Ing. Petr Fiebiger, CORAX spol. s r.o.
„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.
„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.
„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.
„Upevnění a doplnění informací o e-mail marketingu."
Markéta Šmídová, ELVL s.r.o.
„Přínosné.“
Petr Holba, METROPOL, spol. s r.o.
„Pozitivní, inspirativní.“
Kateřina Galová, DENTAL-TRADING s.r.o.