Termín: |
připravujeme |
Místo: |
- - - |
Cena: |
- - - |
Automatizace prodejních a marketingových procesů a nejen nich je téma, které rezonuje napříč firmami nejrůznějších velikostí. Reagovat ve správný čas. Odesílat komunikaci ve správnou chvíli, se správným obsahem. Požádat o zpětnou vazbu právě, když se to nejlépe hodí. A to všechno automaticky a ve velkém množství. Do nedávna často jen sen, že to snad jednou bude možné. Za posledních pár let se z těchto snů stala skutečnost, kterou máte i vy na dosah ruky. Z pracného vývoje trvajícího měsíce se stal proces na několik hodin. Jak je to možné? Přijďte na tento workshop a dozvíte se více.
Je i vám toto povědomé?
- Proč musíme stejné informace zadávat na několik různých míst?
- Proč aplikace, které používáme, nemohou mezi sebou komunikovat a automaticky aktualizovat údaje, které do jedné z nich vložíme?
- Nebylo by možné, aby e-maily chodily automaticky podle toho, jak to zrovna potřebujeme?
- Proč musíme stále dokola dělat rutinně opakující se aktivity manuálně?
Pokud ano, dejte tomu šanci a přijďte. Ukážu vám:
- že propojení aplikací a automatizace procesů je dnes díky chytrým nástrojům dostupnější a jednodušší než kdykoliv předtím;
- jak nastartovat marketingové aktivity, o kterých pravděpodobně i vy již delší čas mluvíte, ale které se nikomu nechtějí dělat;
- konkrétní příklady marketingových automatizací, které jsme již realizovali a které šetří desítky hodin práce týdně;
- jak pomocí automatizací získat více času na důležitější práci a úkoly.
"Zautomatizovat procesy, které se ručně dělat nedají nebo které ručně dělat nikdo nechce, není jen sen. Je to skutečnost, kterou máte na dosah ruky."
Podělím se s vámi o praktické zkušenosti a to nejlepší, co jsem za poslední 2 roky, kdy se automatizacím naplno věnuji jako konzultant, zjistil a objevil.
Přijďte na workshop a naučte se
- jak správně používat automatizace v Quandě;
- jaké jsou možnosti, jak rychle a efektivně zautomatizovat i další procesy v marketingu;
- moderní způsob, jak nad automatizacemi přemýšlet a co všechno je dnes možné;
- jak správně specifikovat zadání pro tvorbu automatizací;
- jak vám automatizace pomohou ušetřit hromadu času a práce.
O lektorovi
Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 20 letou praxí. 8 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. Jeho workshopy a přednáškami prošlo stovky účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Posledních několik let se věnuje automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi. Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje automatizaci zákaznické péče s názvem Quanda. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 19 zemích světa.
Tento workshop je přesně pro vás, pokud:
- se o automatizace zajímáte a hledáte cesty, jak automatizovat procesy i ve vaší firmě;
- chcete lepší výsledky e-mailových kampaní. Chcete více vyplněných dotazníků. Chcete zautomatizovat komunikaci s potenciálními zákazníky;
- přesně víte, co potřebujete zautomatizovat, jen nevíte jak;
- už vás nebaví dělat věci ručně, když to jde automaticky;
- již dlouho mluvíte o tom, jak si představujete ideální komunikaci se zákazníky, ale při jejich množství se to manuálně dělat nedá;
Tento workshop není pro vás, pokud:
- máte jen malý okruh stálých zákazníků a není co automatizovat;
- se bojíte, že vám automatizace vezme práci a vy nebudete mít co dělat;
- sami na workshop jít nechcete, ale někdo vás tam posílá.
Jak vám tento workshop pomůže neztrácet čas a ušetřit peníze?
Jen pomocí několika základních automatizací můžete čas a peníze investované do tohoto workshopu získat násobně zpět. Automatizace mohou ušetřit i dny práce, pomocí nich můžete realizovat aktivity, které dříve nebyly možné. To všechno vám může pomoct být efektivnější, rychlejší a přesnější.
Co si z workshopu odnesete:
- jistotu, jak naplno využít všechny dostupné automatizace v Quandě;
- inspiraci, jak automatizovat další procesy v marketingu a prodeji ve vaší firmě;
- konkrétní návod, jak najít vhodná místa k automatizaci a jak připravit správné zadání pro její realizaci.
Nechte automatizace, aby dělaly to, co se vám dělat nechce. Získejte více času na to, co je pro vás důležité.
Co říkali účastníci předcházejících akcí?
„Oceňuji profesionalitu pana Spáčila ve všech směrech – obsah, odpovědi na dotazy, timing. Užitečné a inspirativní informace.“
Mária Kružíková, Postavdelingen s.r.o.
„Skvělá přednáška s řadou konkrétních informací, tipů… Perfektní přehled o problematice doslova od A do Z.“
Michal Smola, Media Consult s.r.o.
„Stručný a jasný návod, jak s tímto odvětvím marketingu pracovat. Zajímavé informace a návody, konkrétní příklady.“
Ing. Petr Zemene, NAVEL, spol. s r.o.
„Zajímavá a zábavná přednáška s tipy a triky, některé určitě využiji.“
Klára Heřmánková, Jaroslav Sadílek – OP Prádlo
„OK, charismatický přednášející, vše přehledně a jasně, konkrétní příklady a zkušenosti.“
Ivana Hlinková, ENERGY CENTRE ČESKÉ BUDĚJOVICE, z.s.
„1, vynikající lektor“
Lenka Vohradníková, JHK s.r.o.
„Skvělé, profesionální, konkrétní. 1***“
Blanka Beníšková, EDUCO PROSPERITY vzdělávání a poradenství, spol. s r.o.
„Skvělá přednáška, zajímavá, výborný lektor a zajímavý přednes a nadšení lektora.“
Lenka Urbanová, Šíp, Kadlec, Paikrová s.r.o., advokátní kancelář
„Výborná přednáška, mnoho doporučení a tipů.“
Bc. Daniel Medek, BRIKLIS, spol. s r.o.
„Přínosné! Příjemné! Rádi přijdem znovu!“
Daniel Vacek, BRIKLIS, spol. s r.o.
„Dostatečně obsáhlý. Zajímavé vystoupení přednášejícího. Inspirující.“
Vlaďka Nousková, ATEX Planá s.r.o.
„Velmi pěkně a zajímavě zpracované téma. Určitě nám přineslo spoustu nových možností, jak zpracovat e-mail. Děkuji.“
Helena Jíšová, Media Consult s.r.o.
„Perfektní: přednášející = určitě se těším na konzultaci! Organizace. Občerstvení. První dojem: zase si někdo dělá reklamu!“
Romana Hulíková, Keramika RH s.r.o.
„Paráda!“
Eva Hrychová, Mondi Bupak s.r.o.
„Vše bylo srozumitelné a úžasně vysvětlené.“
Bohuslava Kleisznerová, Gymnázium, Střední odborná škola ekonomická a Střední odborné učiliště, Kaplice, Pohorská 86
„Přínosná přednáška. Přednášející pan Ing. Spáčil mluvil zajímavě, jeho přednáška mne bavila. Zjistila jsem vše, co jsem k marketingu potřebovala ještě zjistit.“
Marie Suchá, Kámen a písek, spol. s r.o.
„Velmi přínosná přednáška. Mnoho inspirace pro implementaci do stávajícího systému.“
Ing. Petr Fiebiger, CORAX spol. s r.o.
„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.
„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.
„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.
„Upevnění a doplnění informací o e-mail marketingu."
Markéta Šmídová, ELVL s.r.o.
„Přínosné.“
Petr Holba, METROPOL, spol. s r.o.
„Pozitivní, inspirativní.“
Kateřina Galová, DENTAL-TRADING s.r.o.