Workshopy

Jak správně používat a vyhodnocovat online dotazníky v Quandě

Speciální workshop pro uživatele Quandy, na kterém krok za krokem projdeme tvorbu dotazníků. Ukážeme si, jak připravit, rozeslat a vyhodnotit dotazníky tak, abyste získali informace, které vám pomohou zlepšit vztah s vašimi zákazníky a zvýšit prodej.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Termín: 
připravujeme
Místo:
- - - 
Cena:
- - - 

Říkali jste si někdy, že by bylo fajn mít od zákazníků více zpětné vazby? Že by vás zajímalo, jak vnímají zákazníci vaši firmu, vaše produkty nebo služby? Stalo se vám někdy, že jste stále nemohli najít to správné řešení? Ať už právě s Quandou začínáte, nebo ji již nějaký čas používáte, ale dotazníky nepoužíváte vůbec, jen občas nebo ne tak efektivně, jak byste si představovali, pak právě pro vás jsme připravili tento workshop.

Možná i vás napadlo...

  • Potřebuji vůbec dotazníky používat a k čemu mi mohou pomoci?
  • Až do teď jsme fungovali bez dotazníků, proč bychom s nimi měli začínat?
  • Jsem už v oboru 20 let, může mi nějaký průzkum ukázat něco nového?
  • V dnešní době nikdo nechce dotazníky vyplňovat, proč bych s tím měl začínat?

Pokud ano, dejte tomu šanci a přijďte. Ukážu vám:

  • že používání dotazníků je způsob, jak posouvat váš vztah se zákazníky dopředu;
  • že používání dotazníků je cesta, jak neplýtvat penězmi na neefektivní reklamu;
  • že na dotazníky je potřeba nahlížet jako na prodejní nástroj, díky kterému budete úspěšnější v prodeji. 

Používat dotazníky není složíté, ani vám to nezabere hromadu času a už vůbec to nebude zbytečná práce. Ale nebudeme si jen povídat. Prakticky si vše vyzkoušíte tak, abyste získali větší jistotu, jak postupovat, když se do tvorby dotazníků pustíte. Během jednoho dne porozumíte principům používání online dotazníků. Získáte jistotu, že víte, co máte dělat.

 

"Cílem marketingu je poznat zákazníka a porozumět mu tak dobře, že mu produkt a služba vyhovuje a sama se prodává"

P. F. Drucker

 

Podělím se s vámi o praktické zkušenosti a to nejlepší, co jsem za posledních sedm let získal jako konzultant, lektor a kouč.

Přijďte na workshop a naučte se

  • jak s dotazníky začít, kdy a jak je používat;
  • jak postupovat při sestavování otázek a vyvarovat se nejčastejším chybám;
  • jak fungují všechny pokročilé funkce jako je větvení dotazníku, ukončování dotazníku na základě odpovědí a další;
  • jak využít automatizace dotazníků;
  • jak připravit poutavou pozvánku a nastavit její odeslání včetně automatické připomínky;
  • jak získat co nejvíce vyplněných dotazníků;
  • jak postupovat při vyhodnocování dotazníku;
  • jak správně aplikovat výsledky do praxe;
  • jak vytvořit složitější scénáře a propojit formuláře, dotazníky a e-mailové seriály.

O lektorovi

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 20 letou praxí. 8 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. Jeho workshopy a přednáškami prošlo stovky účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Posledních několik let se věnuje automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi.  Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje automatizaci zákaznické péče s názvem Quanda. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 19 zemích světa.

Tento workshop je přesně pro vás, pokud:

  • si chcete být jisti, jak funguje vztah mezi dotazníky, zákazníky a prodejem;
  • chcete s dotazníky začít a nechcete jít cestou pokusu a omylu;
  • chcete používání online dotazníků co nejvíce zefektivnit a stále hledáte cesty, jak na to;
  • chcete mít jistotu, jak přesně dotazníky fungují a jak z nich dostat maximum;
  • chcete porozumět principům a naučit se je prakticky používat.

Tento workshop není pro vás, pokud:

  • jste dotazníkový profesionál a nic nového vás už nepřekvapí;
  • nemáte čas a chuť hledat nové cesty a nové způsoby, jak zlepšit vztahy se zákazníky, zlepšit prodej a vnímání vaší firmy;
  • sami na workshop jít nechcete, ale někdo vás tam posílá.

Jak vám tento workshop pomůže neztrácet čas a ušetřit peníze?

Čas investovaný do tohoto workshopu se vám rychle vrátí. Nemusíte jít cestou pokusu a omylu a na všechno si přicházet sami. Vyhnete se situaci, že vše připravíte, ale z nějakého důvodu to nebude fungovat a vy nebudete vědět proč. Budete mít větší jistotu, jak postupovat, když se do tvorby dotazníku pustíte a vše zvládnete mnohem rychleji a efektivněji. Porozumíte jednotlivým částem do hloubky, a budete tak přesně vědět, co děláte a jakých výsledků dosáhnete.

Co si z workshopu odnesete:

  • konkrétní návody a postupy;
  • jistotu, jak postupovat nejen při tvorbě samotných dotazníků, ale jak vše poskládat tak, aby to fungovalo;
  • inspiraci pro tvorbu automatizací, které mohou i roky běžet úplně samostatně.

Usnadněte si práci s Quandou. Načerpejte inspiraci a praktické zkušenosti při tvorbě Online dotazníků. Ušetřete si nekonečné hodiny vlastních pokusů a omylů a přihlaste se ještě dnes na tento workshop.

 

Co říkali účastníci předcházejících akcí?

„Oceňuji profesionalitu pana Spáčila ve všech směrech – obsah, odpovědi na dotazy, timing. Užitečné a inspirativní informace.“
Mária Kružíková, Postavdelingen s.r.o.

„Skvělá přednáška s řadou konkrétních informací, tipů… Perfektní přehled o problematice doslova od A do Z.“
Michal Smola, Media Consult s.r.o.

„Stručný a jasný návod, jak s tímto odvětvím marketingu pracovat. Zajímavé informace a návody, konkrétní příklady.“
Ing. Petr Zemene, NAVEL, spol. s r.o.

„Zajímavá a zábavná přednáška s tipy a triky, některé určitě využiji.“
Klára Heřmánková, Jaroslav Sadílek – OP Prádlo

„OK, charismatický přednášející, vše přehledně a jasně, konkrétní příklady a zkušenosti.“
Ivana Hlinková, ENERGY CENTRE ČESKÉ BUDĚJOVICE, z.s.

„1, vynikající lektor“
Lenka Vohradníková, JHK s.r.o.

„Skvělé, profesionální, konkrétní. 1***“
Blanka Beníšková, EDUCO PROSPERITY vzdělávání a poradenství, spol. s r.o.

„Skvělá přednáška, zajímavá, výborný lektor a zajímavý přednes a nadšení lektora.“
Lenka Urbanová, Šíp, Kadlec, Paikrová s.r.o., advokátní kancelář

„Výborná přednáška, mnoho doporučení a tipů.“
Bc. Daniel Medek, BRIKLIS, spol. s r.o.

„Přínosné! Příjemné! Rádi přijdem znovu!“
Daniel Vacek, BRIKLIS, spol. s r.o.

„Dostatečně obsáhlý. Zajímavé vystoupení přednášejícího. Inspirující.“
Vlaďka Nousková, ATEX Planá s.r.o.

„Velmi pěkně a zajímavě zpracované téma. Určitě nám přineslo spoustu nových možností, jak zpracovat e-mail. Děkuji.“
Helena Jíšová, Media Consult s.r.o.

„Perfektní: přednášející = určitě se těším na konzultaci! Organizace. Občerstvení. První dojem: zase si někdo dělá reklamu!“
Romana Hulíková, Keramika RH s.r.o.

„Paráda!“
Eva Hrychová, Mondi Bupak s.r.o.

„Vše bylo srozumitelné a úžasně vysvětlené.“
Bohuslava Kleisznerová, Gymnázium, Střední odborná škola ekonomická a Střední odborné učiliště, Kaplice, Pohorská 86

„Přínosná přednáška. Přednášející pan Ing. Spáčil mluvil zajímavě, jeho přednáška mne bavila. Zjistila jsem vše, co jsem k marketingu potřebovala ještě zjistit.“
Marie Suchá, Kámen a písek, spol. s r.o.

„Velmi přínosná přednáška. Mnoho inspirace pro implementaci do stávajícího systému.“
Ing. Petr Fiebiger, CORAX spol. s r.o.

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.

„Upevnění a doplnění informací o e-mail marketingu."
Markéta Šmídová, ELVL s.r.o.

„Přínosné.“
Petr Holba, METROPOL, spol. s r.o.

„Pozitivní, inspirativní.“
Kateřina Galová, DENTAL-TRADING s.r.o.