x

Email marketing

Jak oříznout obrázek na požadovanou velikost

Pokud vkládáte do e-mailu jeden obrázek, jeho velikost se vždy automaticky přizpůsobí. Pokud však chcete na jednom řádku například 3 obrázky vedle sebe, vypadá to lépe, pokud mají všechny stejnou velikost.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Jak změnit celkovou velikost obrázku online

Obrázky jsou součástí téměř každého e-mailu. Ne vždy však máme po ruce obrázek, který se svými rozměry hodí do e-mailu, který právě připravujeme.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Jak napsat předmět e-mailu. Detailní průvodce, který nebudete chtít, aby četla vaše konkurence.

Jedna z klíčových věcí při rozesílání e-mailů je docílit toho, aby příjemce vašeho e-mailu tento e-mail otevřel a přečetl. Předmět vašeho e-mailu je jedna z prvních věcí, kterou si příjemce zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět e-mailu, který přiměje adresáta tento váš e-mail otevřít a přečíst, máte vyhráno.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Kde najít kvalitní fotografie pro váš e-mail marketing zdarma

Kvalitní marketing včetně e-mail marketingu vyžaduje kromě skvělého systému taky dokonalé zpracování. Vizuální obsah reprezentuje značku a pro některé firmy je dokonce stejně důležitý jako obsah samotného newsletteru. Kde hledat kvalitní fotografie zdarma?

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Email marketing

Důvody nedoručených e-mailů

Email je v podstatě komunikace mezi dvěma počítači, která probíhá v jednoduchých kódech a pomocí které se předávají jednoduché textové zprávy. Pokud není e-mail doručen, obdrží náš systém kód, který upřesňuje, proč nebyl daný e-mail doručen. Důvodů, proč není email doručen, je celá řada a někdy, i přesto, že mohou vypadat různě, znamenají to samé.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Jak na newsletter aneb tři klíče k úspěchu

E-mail si navzdory všemu stále drží své místo mezi nejčastěji používanými marketingovými nástroji a díky jeho efektivitě volí tuto formu komunikace stále více firem. Stejně jako další marketingové nástroje má i zasílání hromadných e-mailů nebo newsletterů svá pravidla. Pokud se dodržují, funguje to skvěle. Pokud ne, z hromadných e-mailů se stanou obtěžující zprávy, které nikdo nečte.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

9 tipů, jak vytvořit správný titulek emailu

Věděli jste, že titulek emailu je jedna ze tří nejdůležitějších věcí, která ovlivňuje otevíratelnost emailů? Přečtěte si, co je to titulek emailu, proč je dobré titulek používat a jak napsat co nejefektivnější titulek.

  • Karolína Horáková
  • Autor

  • Karolína Horáková

Email marketing

6 tipů pro úspěšný Black Friday

V mnoha firmách neexistuje důležitější den, než je Black Friday. Když už se tento den blíží, je důležité se dobře připravit, a proto jsme dali dohromady několik rychlých tipů, jak uspět.

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Email marketing

Posílejte svým zákazníkům automatická přání k narozeninám e-mailem

Už nikdy nezapomenete na narozeniny vašich zákazníků. Ve společnosti Quanda jsme připravili speciální automatickou e-mailovou kampaň, která každý den kontroluje data narozenin vašich zákazníků a posílá jim přání k narozeninám e-mailem. Bez hlídání a automaticky.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Můj email si otevřelo „jen“ 20 % lidí, kterým jsem ho poslal. Je to hodně nebo málo?

Před několika dny jsme překročili hranici 30 mil. odeslaných emailů z našeho marketingového systému Quanda. Stále častěji se také v posledních dnech blížíme hranici 100 tis. odeslaných emailů za jeden den a s růstem celkového počtu uživatelů našeho systému a s tím spojeným růstem celkového počtu odesílaných emailů, stále častěji dostáváme otázky typu: „Můj email otevřelo jen 20 % respondentů. Mám být spokojen nebo je to málo?“, „Proč na odkazy v emailu kliklo pouze 5 % lidí, není to málo?“ nebo „Proč se vždy někdo odhlásí, jak tomu mám předejít?“

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Proč kupované databáze smrdí?

Velikost databáze a tomu odpovídající množství odeslaných e-mailů jsou přímo úměrné výsledkům, kterých pomocí e-mail marketingu dosáhnete. Nic neovlivní vaše výsledky více, než počet e-mailových adres, na které odesíláte své e-maily.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

4 základní pravidla, aby vaše e-maily nebyly SPAM

Rozesílání e-mailových zpráv, tipů, newsletterů, speciálních nabídek představuje v dnešní době jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů. Má to však jeden háček. E-maily musíte zasílat pouze lidem, kteří o komunikaci s vámi projevili zájem – zaregistrovali se na vašich stránkách, stáhli si obsah a poskytli vám svůj e-mail a souhlas s další komunikací.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Je e-mail marketing mrtvý?

I přes mohutný rozvoj sociálních médií zůstává e-mailová komunikace stále velmi efektivním, levným a dobře měřitelným marketingovým nástrojem. Pokud se rozhodujete, zda e-mailový marketing zařadit do vašich marketingových aktivit, ujistěte se, že všechny vaše e-mailové kontakty jsou aktuální a funkční.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Psát je snadné, zaujmout umí málokdo

Lámete si hlavu s tím, jak docílit toho, že si klienti budou vaše texty či e-maily číst se zájmem a neskončí v hromadě nevyžádané pošty? Chcete vaše produkty či služby nabízet efektivně, ale zároveň neposílat deset nabídek týdně? Nejste v tom sami, s touto problematikou se setkává mnoho z nás. A my jsme se s tímto problémem rozhodli bojovat. V čem tkví ono kouzlo textů, které prodávají?

  • Tereza Kramlová
  • Autor

  • Tereza Kramlová

Email marketing

4 + 1 způsob, jak napsat předmět emailu, aby ho zákazníci otevřeli

Jedna z klíčových věcí při rozesílání emailů je způsobit, aby příjemce vašeho emailu tento email otevřel a přečetl. Předmět vašeho emailu je zpravidla ta první věc, kterou si příjemce vaší zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět, který přiměje adresáta vašeho emailu tento e-mail otevřít a přečíst, máte vyhráno.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil