Jarní novinky v Quandě

Novinky v Quandě

Jarní novinky v Quandě

I v letošním roce nepolevujeme ve vývoji a vylepšování Quandy. Podívejte se na naše čtyři jarní novinky! Co všechno jsme pro vás vylepšili?

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Stále pracujeme na zlepšeních, která usnadní práci s Quandou, nabídnou kvalitnější propojení nebo pohodlnější získávání kontaktů. I proto jsme moc rádi, že vám můžeme představit novinky, které v Quandě najdete.

1. Jednodušší výběr odesílatele e-mailové kampaně

Pro ještě snazší práci s Quandou jsme upravili volbu odesílatele celé kampaně. Nově si tak můžete nastavit odesílatele jako:

  • Manuálně, tedy, že všechny e-maily budou odeslány jménem zvoleného uživatele
  • Automaticky, kdy bude odesílatel vybrán v tomto pořadí
    • odeslání z e-mailu vlastníka kontaktu (nová funkce viz níže)
    • odeslání z e-mailu vlastníka firmy
    • odeslání z e-mailu manažera kampaně
    • odeslání z hlavního e-mailu vašeho účtu

 

2. Fixně vložené formuláře jsou nyní plně responzivní

Vylepšili jsme naše formuláře pro sběr kontaktů. Nově tak budou mít formuláře umístěné fixně na webové stránce vždy tu správnou velikost, ať už si ji prohlížíte na počítači nebo na mobilu. Chcete začít responzivní formuláře používat? 

  • pokud už formuláře vložené do webové stránky používáte, vymeňte kód pro zobrazení za nový, který najdete v administraci daného formuláře v sekci "Vložit kód". Pokud formuláře ještě nepoužíváte, nezapomeňte kód vložit tam, kde se má formulář zobrazit:

 

  • do <head> sekce (do hlavičky vašich webových stránek) vaší webové stránky vložte kód pro aktivaci formuláře:

 

3. Přidali jsme Vlastníka kontaktu

Nově můžete každému kontaktu přidělit jeho vlastníka. Uživatele, který se o daný kontakt stará. Změna, která je na první pohled drobná přináší zajímavé využití při odesílání e-mailových kampaní. V bodě 1. je popsáno využití při automatické volbě odesílatele. Tuto možnost ocení zejména firmy, které chtějí komunikovat se svými zákazníky jménem svých obchodníků anebo konzultantů. Automaticky a bez komplikovaného nastavování nebo kopírování kampaní.

Vlastníka kontaktu můžete snadno přidat i hromadně pomocí importu kontaktů. Vlastník je přidělován na základě e-mailové adresy, shodné s e-mailovou adresou uživatele v Quandě. Proto při importu použijte e-mailové adresy obchodníků. Před importem zkontrolujte, zda jsou všichni v Quandě založeni jako uživatelé, aby mohlo dojít k napárování kontaktu na konkrétního uživatele.

 

4. Rozšíření API

Abyste mohli využívat Quandu opravdu kdekoliv, rozšířili jsme naše API. Pokud například chcete zasílat informace o kontaktu přímo z Vaší webové stránky nebo CRM systému můžete nově využít:

  • nové políčko vlastník kontaktu, kdy můžete jednotlivé kontakty přiřazovat například Vaším kolegům. V kampani můžete jako odesílatele nastavit právě vlastníka kontaktu (viz bod č. 2), takže se kampaň automaticky odešle z e-mailové adresy, která je vašim klientům známá. Pomocí API teď můžete vlastníka kontaktu automaticky přiřazovat ke kontaktům odkudkoliv,
  • zpětné zasílání odhlášených kontaktů pomocí API do vašeho systému. Můžete tak mít přehled o všech odhlášených i mimo Quandu a spravovat tak vaše kontakty ještě pohodlněji.

 

Pokud máte k novým vylepšením jakékoli dotazy, napište nám na support@onquanda.com. Rádi Vám pomůžeme.

 

Hezké jarní dny,

Veronika