Co je tedy na straně se statistikami nového?
1. Do „Celkového přehledu“ jsme přidali pruh s celkovým počtem prokliků.
Jedná se o součet všech prokliků, které příjemci v e-mailu udělali. Rád bych tuto hodnotu upřesnil, aby bylo zřejmé, jak přesně výpočet probíhá. Pokud e-mail obsahuje pět odkazů a e-mail odešlete na 10 příjemců a každý z nich klikne na všechny odkazy v e-mailu jedenkrát, bude tento celkový počet prokliků roven 50. Pokud však některý z příjemců klikne na jeden z odkazů opakovaně, celkový počet se o tyto prokliky navýší.
2. Do grafu zachycujícího vývoj hlavních statistik v čase jsme přidali další řady.
V „Celkovém přehledu v čase“ tak najdete kromě vývoje počtu otevřených e-mailů a prokliků také vývoj počtu odeslaných, doručených a nedoručených e-mailů, vývoj počtu příjemců, kteří označili e-mail jako SPAM a vývoj počtu příjemců, kteří se odhlásili. Jednotlivé datové řady (čáry) lze zobrazovat a skrývat kliknutím na legendu (popisek) dané řady.
3. Přehlednější výsledky v části „Účinnost e-mailové kampaně“.
V této části jsme seřadili sestupně hodnoty ve sloupci „Osloveno celkem“, aby bylo co nejrychleji vidět všechny skupiny příjemců, zařazené do kampaně a jejich počet unikátních prokliků s procentuálním podílem. Nulové hodnoty prokliků jsme skryli a celý seznam je nově rozbalovací. Vždy zobrazuje prvních deset hodnot. Pokud chcete vidět přehled kompletní stačí kliknout na odkaz pod statistikami „Zobrazit více“ a celá tabulka se zobrazí. Sbalíte ji kliknutím na odkaz „Zobrazit méně“. Ve výchozím stavu je tak celý seznam kratší a přehlednější.
4. Přidali jsme seznam příjemců, kteří neotevřeli e-mail.
V „Detailním přehledu výsledků“ najdete nově také seznam příjemců, kteří neotevřeli váš e-mail. Pokud se i dodatečně po odeslání e-mailu například rozhodnete, že chcete e-mail znova poslat všem příjemcům, kteří váš e-mail neotevřeli, otevřete si tento seznam, přidejte příjemcům v seznamu štítek a následně jim kopii e-mailu pošlete. Pokud máte tarif PREMIUM můžete pro tento účel využít Automatizace a odeslání „připomínacího“ e-mailu zautomatizovat.
5. Upravili jsme statistiky kampaní s A / B testováním.
Pro verzi e-mailu „A“ a „B“ jsme upravili barvy grafů.
V části porovnání výsledků e-mailu verze „A“ a „B“ jsme rozšířili graf „Celkového přehledu v čase“ o další řady, podobně jako ve statistikách jednoduché e-mailové kampaně. Nově zde najdete čáru pro odeslané e-maily, doručené a nedoručené e-maily, pro počet označených e-mailů jako SPAM nebo počet odhlášených příjemců. I v tomto grafu je možné každou řadu zobrazit nebo skrýt kliknutím na její legendu, tj. popisek pod grafem.