Společnost DOMY D.N.E.S. byla založena v roce 2005 a působí na českém trhu dřevostaveb již 17 let. Kanceláře, sklad a výroba jsou umístěny v průmyslové zóně v Třebíči.
Aby měla firma přehled o svých projektech a pravidelně komunikovala s klienty, potřebovala zavést efektivní systémy a nástroje, které by celý pracovní proces zpřehlednily, zautomatizovaly a přinesly časovou úsporu.
Hlavní problémy:
Hlavní požadavky:
Nové kontakty jsme získávali prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného na webu. Upozornění na vyplněný formulář bylo odesláno na e-mail člověku, který měl tuto komunikaci v naší firmě na starosti. Tento člověk pak dál s kontaktem pracoval.
Nějakou dobu pak požadavky vyřizoval telefonictky, ale tento model se neosvědčil.
E-mailové adresy získané z formulářů se evidovaly v Excelu, ale dále se s nimi nijak nepracovalo. Chyběla kontrola nad tím, zda a komu jsou e-maily odesílány.
Časem firma začla používat RAYNET CRM, pak i aplikaci Quanda. Tu však zpočátku využívala pouze k zasílání hromadných newsletterů bez toho, aby kampaně někdo vyhodnocoval – sledoval otevíratelnost, prokliky apod. Cílem byla pouze osvěta o dřevostavbách, případně pozvání na veletrhy a podobné akce.
V rámci propojení webových stránek, RAYNET CRM a Quandy bylo potřeba realizovat dva scénáře.
Vždy, když v RAYNET CRM vznikne nový lead nebo dojde k úpravě leadu, který již v CRM existuje, proběhne automatický import tohoto leadu do Quandy včetně navázaných štítků.
Při importu do Quandy bude kontaktu navíc přidán štítek „Mailový seriál“. To zařadí kontakt do připraveného e-mailového seriálu, ve kterém bude postupně, v pravidelném intervalu 21 dnů, dostávat automaticky e-mail č. 1 až e-mail č. 6.
Každý odeslaný e-mail obsahuje tlačítko s textem „Zanechat vzkaz“. Když příjemce e-mailu na toto tlačítko klikne, dojde k odeslání e-mailové notifikace obchodnímu oddělení s informací o tom, kdo a v jaké kampani klikl.
Zároveň se tento proklik zapíše do příslušného leadu do vytvořených volitelných polí v RAYNET CRM.
Plnou automatizaci procesu. Od získání kontaktu z kontaktního formuláře na webu, zápis tohoto kontaktu do RAYNET CRM, jeho přenos do Quandy po postupné zasílání 6dílného e-mailového seriálu.
„Nejdůležitější je pro mě to, že e-maily odcházejí automaticky v daném čase a nastaveném pořadí. Jsou spolehlivě doručovány na dané adresy a mám podrobný a stálý přehled o tom, co se děje.“
„Celkově nám automatizace pomáhá v osvětě o dřevostavbách, oslovení klientů a vzbuzení zájmu o dřevostavbu. Automatizace neřeší vše, nadále samozřejmě používáme jednotlivé newslettery.“
„Určtě doporučuji spolupráci s Quandou, opravdu je výsledkem velká úspora času a efektivní práce s potenciálními klienty. Musím vyzdvihnout spolupráci s panem Spáčilem, která byla na velmi profesionální úrovni.“
Dejte nám vědět, jaké automatizace by pomohly zefektivnit marketing a prodej ve vaší firmě.