x

Hodnocení realizace projektu

Pokud je pro Vaši firmu důležitá vysoká spokojenost zákazníků, použijte tuto šablonu dotazníku, abyste se ujistili, že Váš projekt probíhá nebo byl dokončen přesně podle představ Vašeho zákazníka. Pečlivě formulované otázky Vám pomohou získat důležité postřehy a informace ohledně právě probíhajícího nebo ukončeného projektu. Měření zákaznické spokojenosti je vždy klíčem k budoucímu úspěchu.

Hodnocení zákaznického servisu

Poskytujete svým zákazníkům takový zákaznický servis, jaký očekávají? Pomocí tohoto dotazníku dostanete zpětnou vazbu na Váš zákaznický servis. Získáte rovněž inspiraci, jak zákaznický servis vyladit, aby Vám pomáhal budovat s Vašimi zákazníky dobré vztahy a podporoval jejich loajalitu.

Hodnocení webových stránek

Ať už přemýšlíte nad změnou Vašich webových stránek nebo jste právě nové webové stránky spustili, tento dotazník Vám pomůže získat zajímavé informace pro doladění nebo vylepšení Vašich webových stránek tak, aby byly uživatelsky co nejpříjemnější.

Průzkum designu / grafického návrhu

Máte nové logo, leták, plakát nebo jiný grafický návrh a nejste si úplně jisti tím, zda je to pravé? Použijte tento dotazník a ověřte si, co se lidem na vašem designu líbí a proč a co se jim naopak nelíbí. Získejte informace ještě dříve, než se pustíte do tisku nebo než danou grafiku zveřejníte na svých webových stránkách. Ušetříte si spoustu práce a nákladů spojených s následnými změnami nebo neúspěšnou kampaní.

Plánování firemní akce

Plánujete akci pro zaměstnance nebo partnery a zákazníky Vaší firmy? Vaše akce dopadne mnohem lépe a přijde na ni více lidí, pokud předem zjistíte, jak a kde akci zorganizovat, co její účastníci očekávají a co je na danou akci přiláká. Tento dotazník Vám pomůže získat odpovědi na mnohé otázky, které v souvislosti s plánováním a přípravou firemních nebo zákaznických akcí máte.

Průzkum spokojenosti po nákupu nemovitosti

Zpětná vazba od zákazníků se hodí vždy. Může vás to inspirovat, jak zlepšit vaše služby anebo objevit vaše silné a slabé stránky. Tento dotazník je určen makléřům a realitním kancelářím pro jejich zákazníky, kterým zprostředkovali koupi nemovitosti.

Průzkum spokojenosti s prodejem nemovitosti

Zpětná vazba od zákazníků se hodí vždy. Může vás to inspirovat, jak zlepšit vaše služby anebo objevit vaše silné a slabé stránky. Tento dotazník je určen makléřům a realitním kancelářím pro jejich zákazníky, kterým zprostředkovali prodej nemovitosti.

Průzkum spokojenosti zákazníků

Zajímavý dotazník pro zjištění spokojenosti nových i stávajících zákazníků, který Vám přinese inspiraci a důležitou zpětnou vazbu.

Průzkum spokojenosti zaměstnanců

Pomocí tohoto průzkumu zjistíte, jak Vaši zaměstnanci vnímají Vaši firmu "zevnitř" a získáte mnoho zajímavých podnětů pro další komunikaci a práci s nimi. Vytvořeno ve spolupráci se společností PERFORMIA.

Transakční dotazník

Využijte pravidelné e-mailové komunikace, kterou odesíláte svým zákazníkům a vložte do ní odkaz na transakční dotazník. Dejte tak svým zákazníkům příležitost vyjádřit jejich názor nebo poskytnout zpětnou vazbu.